direct naar de content

Blijf eenvoudig met je klant in gesprek

Virtueel prikbord, info delen in groepen en nakletsen.

Virtuele ontmoeten, een noodzaak in deze tijd

Na een meeting nog even snel en toegankelijk nakletsen. Dus niet weer die ene vraag vergeten te stellen. Met Meetingz van Skorez is dat kinderspel! Je hebt toegang tot een gesloten vorm van social media. Je maakt per onderwerp een groepje aan en het gesprek kan gewoon doorgaan. Ook gebruik je deze technologie voor het houden van pols of het delen van informatie naar gesloten groepen. Zo blijf je in gesprek met jouw medewerkers en klanten.

Meetingz van Skorez is super compleet

Laat zien hoe Skorez werkt!

Alles in één. Dat maakt het verschil.

CRM- of relatiebeheersystemen zijn vaak alleen gericht op 1-op-1 contact. Daardoor werken ondernemers met meerdere systemen; één voor relatiebeheer, één om te e-mailen, een losse website (al dan niet met shop) en ook nog software voor evenementen. Soms met ingewikkelde koppelingen, soms met het uitwisselen van data met bestanden. En zoveel systemen, zoveel facturen. Een abonnementje hier, een uurtje factuurtje daar. En samenhang ho maar. Om nog maar te zwijgen van het kunnen meten hoe succesvol bepaalde acties zijn, met alle data overal verspreid...

Skorez biedt een totaaloplossing. Alle functionaliteiten voor jouw online activiteiten zitten namelijk in dit ene platform. En dat met prijzen die passen bij jou als MKB ondernemer!

Kalender

events