direct naar de content

Overzicht op nieuwe inschrijvingen

Situatie: Je hebt een Relatiebeheer systeem. (CMS) Het CMS vult zich vanzelf met steeds meer mensen die via je website contact met je zoeken. Dat is fijn! Nu nog overzicht houden. Snel kom je met de vraag te zitten of jij of je collega ze al gebeld heeft en zo ja wat er besproken is.

Om dat op te lossen maak je gebruik van twee verschillende opties:

  • Standaard filters
  • Gespreks logging

Inschrijvingen komen binnen via de diverse webformulieren op je website. Dat kunnen losse formulieren zijn, maar ze kunnen ook onderdeel zijn van een evenementen pagina. Dat maakt hier geen verschil.

Om altijd overzicht over de nieuwe inschrijvingen te hebben, is het handig om in je Relatiebeheer (Relationz) een paar standaard filters klaar te hebben staan, zodat je die even snel kunt selecteren als je het actuelel resultaat wilt weten.

Op het platform van Skorez maatware kun je zelf standaard filters aanmaken. In deze korte tutorial-video laat ik zien hoe dat werkt voor de situatie waar bezoekers van de site zich ingeshreven hebben op een demo. De mensen die je al gesproken hebt wil je natuurlijk niet meer in die lijst zien. Hoe dat werkt laten we hier ook zien.

Kalender

events